Svenska

Alla smycken och tillverkningsbeskrivningar finns att köpa på Adorna.se (svenskt), JewelryLessons. com (USA) eller Etsy.com (USA), om de inte redan är sålda. Om du vill köpa ett smycken som redan är sålt kan jag göra ett till, men räkna med att det inte blir likadant som det första. Att göra samma sak två gånger är snudd på omöjligt för mig. Du kan också beställa ett smycken utefter din egen idé eller design. I så fall mailar du mig eller lämnar en kommentar vid något inlägg.

tisdag 7 september 2010

Introduction

In the foreground; Diamond Cable Bangle with Hematite and
Sterling Silver + a Small Larvikite Stone Bead, $70. In the
background; Diamond Cable Bangle with wax beads, copper
and a lemon quartz bead $45.


This blog will be showing all my designed and handmade jewelry for sale, and those items already sold as well. All jewelry can be purchased through Etsy.com, or ArtFire.com and if it's not already there I can list it upon request. You can also buy items in person in Stockholm (cash only). And of course you will get a receipt either way.

It will probably take me a while to post all the jewelry I've already made, but hopefully all new creations will be posted immideately along with photos of the creative process. Hopefully someone else might find that just as as interesting, like me.


Denna blogg kommer att visa alla mina designade och handgjorda smycken som jag har till försäljning på Etsy.com, och ArtFire.com så väl som det som redan är sålt. Det som inte finns i webbshopparna kan jag lägga upp om du kontaktar mig genom shoppen, eller så kan du köpa det av mig personligen i Stockholm, kontant. Kvitto får du naturligtvis ändå.

Det kommer att ta ett tag så här i början att lägga upp alla smycken jag har gjort hit intills, men förhoppningsvis kommer alla nya skapelser att läggas upp direkt och jag planerar att ta med bilder från skapandeprocessen som ju kan vara minst lika intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar